Пятница, 26.04.2024, 17:25:49
Приветствую Вас Гость | RSS

АвтоПравоUA - Закон на вашей стороне дороги

Поиск по сайту
Наш опрос
Поддерживаете ли Вы, что в письмах счастья хотят отменить презумпцию невиновности владельца авто?
Всего ответов: 507
Войти
Интесные статьи
[01.06.2012]
Как гражданину Украины можно законно ездить на нерастаможенной иномарке 
[02.05.2012]
Инструкция для ГАИ, которую должен знать водитель - 111 приказ МВД 
[02.06.2012]
С 1 июня ввоз автомобилей в Украину осуществляется по новым правилам 
[24.05.2011]
Проверка водителя на алкоголь: тонкости и нюансы 
[12.05.2012]
Что будет если… купить автомобиль-двойник 
[03.04.2012]
Проблемы при временном ввозе автомобиля на таможенную територию Украины 
[30.10.2011]
Когда нужно показывать гаишнику страховку? 
[05.04.2012]
За границу не владельцу автомобиля можно выезжать без временного регистрационного талона 
[11.05.2011]
Можно ли оспорить показания радара ГАИ? 
[11.03.2012]
ГАИшник может проверить документы только при подозрении в правонарушении 
[16.02.2012]
Может ли ГАИ останавливать автомобили на направляющих островках и островках безопасности? 
[17.06.2011]
Гаишные подставы: превышение скорости движения! 
[10.11.2011]
Что будет если вовремя не оспорить и не оплатить штраф ГАИ 
[07.08.2012]
ГАИ переписала под себя 111 Приказ МВД 
[10.11.2011]
Как обжаловать штраф ГАИ?(ВИДЕО) 

Главная » 2012 » Май » 9 » Депутат Стретович В. Н предлагает ответственность при автоматической фиксации нарушений ПДД возложить на владельца, а не собственника ТС
09:27:03
Депутат Стретович В. Н предлагает ответственность при автоматической фиксации нарушений ПДД возложить на владельца, а не собственника ТС

Депутат Стретович В. Н предлагает ответственность при автоматической фиксации нарушений ПДД возложить на владельца, а не собственника транспортного средства

8 мая на расмотрение Комитета Верховной рады по вопросам законодательного обеспечения правоохранительной деятельности поступил Проект Закона о внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины относительно совершенствования регулирования отношений в сфере обеспечения безопасности дорожного движения №10371-2 от 07.05.2012.

Необходимость принятия этого документа, автор законопроекта нардеп Стретович В. Н обозначил в пояснительной записке: 

"Виходячи з того, що транспортні засоби є джерелом підвищеної небезпеки, їх володільці мають виконувати певні вимоги щодо контролю за їх використанням. Тому видається розумним покласти на володільців транспортних засобів обов’язок вживати заходи щодо ідентифікації осіб, які правомірно набувають транспортний засіб у володіння, або осіб, які допускаються володільцем до керування транспортним засобом.
Іншими словами, не повинно бути такого, щоб володілець автомобіля не знав, наприклад, хто саме забрав з гаража автомобіль (набувши тим самим його у володіння) або хто саме сів за кермо (навіть якщо в автомобілі знаходиться і власник, тобто без передачі володіння).
При цьому не має значення, як саме володілець забезпечить ідентифікацію осіб, які правомірно набувають транспортний засіб у володіння, або осіб, які допускаються володільцем до керування транспортним засобом. Це може бути, наприклад, ведення тих чи інших форм звітності чи журналів обліку (особливо на підприємствах), чи встановлення відеоспостереження у гаражі, чи відібрання розписок тощо. Тому регулювати способи ідентифікації не слід, бо таке регулювання означало б надмірне втручання держави у приватні справи. Важливо лише, щоб було досягнуто бажаного результату – ідентифікації.
Звичайно, слід встановити і обов’язок володільців транспортних засобів надавати достовірну інформацію про цих осіб на письмову вимогу посадових осіб, уповноважених складати протоколи про адміністративні правопорушення, аби вони могли встановити особу правопорушника, якщо сталося ДТП.
Аби у володільця не виникло бажання знехтувати своїми обов’язками або приховати зазначену інформацію, слід встановити санкцію за це правопорушення володільця. Видається доцільним визначити таке правопорушення як правопорушення з матеріальним складом, прив’язавши розмір санкції до ступеню шкідливості наслідків правопорушення володільця. Ці наслідки є тим більш шкідливими, чим більшим є розмір санкції за порушення ПДР водієм, особу якого неможливо встановити через правопорушення володільця. Тож пропонується карати володільця штрафом, що у півтори рази буде більшим за штраф, передбачений для водія.
Слід звернути увагу, що згаданий вище обов’язок і відповідальність за його порушення слід застосовувати не до власника транспортного засобу, а саме до володільця, бо саме він, а не власник, здатен виконати обов’язок. Наприклад, якщо власник передав автомобіль у лізинг іншій особі, то саме така особа, хоч і не є власником, володіє автомобілем і здатна контролювати, хто ним керує; власник таку можливість втрачає, а відтак і не може нести відповідальність.
Звичайно, не слід притягати до відповідальності володільця, якщо транспортним засобом незаконно заволоділа інша особа (ст.289 Кримінального кодексу України).
З викладеного випливає необхідність прийняття проекту закону.
"

Таким образом депутат Стретович хочет ответственность за нарушение ПДД, зафиксированное автоматическими средствами фиксации возложить на владельца, использующего автомобиль в данный момент времени, а не собственника ТС.

Кроме этого законопроектом предлагается внести изменения в ст.307 КУпАП для того, чтобы штраф за нарушение ПДД мог уплатить любой человек, а не только сам нарушитель:

"у статті 307:
у частині першій слово «порушником» виключити;
у частині третій слово «порушником» виключити;" 

Так же предполагается внести изменения в ст.11 Закона Украины «О милиции», уточнив ее словами, что для автоматической фиксации нарушения ПДД могут использоваться лишь сертифицированные специальные технические средства, имеющие функции фото - и киносъемки, видеозаписи:

"В абзаці третьому пункту 21 частини першої статті 11 Закону України «Про міліцію» ( Відомості Верховної Ради УРСР, 1991 р., № 4, ст. 20) слова «передбачені нормативно-правовими актами технічні засоби, в тому числі засоби фото- і відеоспостереження» замінити словами «сертифіковані спеціальні технічні засоби, що мають функції фото - і кінозйомки, відеозапису»."

В случае принятия законопроекта предлагаемые изменения вступят в силу через месяц после поубликования в официальных изданиях Украины.

С предлагаемыми изменениями вы можете ознакомиться в сравнительной таблице к законопроекту:




Юрий Кремень, "АвтоПраво UA"


Просмотров: 1296 | Добавил: Urri | Теги: законопроект, собстенник ТС, автоматическая фиксация нарушений П, пользователь ТС, ГАИ, владелец ТС, Депутат Стретович В.Н, Верховная Рада
...
Статистика
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Новые штрафы ГАИ
радар "Визир" врет
Нет права у ГАИ
Про ГАИ Украины