Пятница, 26.04.2024, 04:30:07
Приветствую Вас Гость | RSS

АвтоПравоUA - Закон на вашей стороне дороги

Поиск по сайту
Наш опрос
Что нужно сделать чтобы ГАИшники Украины не брали взятки?
Всего ответов: 1593
Войти
Интесные статьи
[01.06.2012]
Как гражданину Украины можно законно ездить на нерастаможенной иномарке 
[02.05.2012]
Инструкция для ГАИ, которую должен знать водитель - 111 приказ МВД 
[02.06.2012]
С 1 июня ввоз автомобилей в Украину осуществляется по новым правилам 
[24.05.2011]
Проверка водителя на алкоголь: тонкости и нюансы 
[12.05.2012]
Что будет если… купить автомобиль-двойник 
[03.04.2012]
Проблемы при временном ввозе автомобиля на таможенную територию Украины 
[30.10.2011]
Когда нужно показывать гаишнику страховку? 
[05.04.2012]
За границу не владельцу автомобиля можно выезжать без временного регистрационного талона 
[11.05.2011]
Можно ли оспорить показания радара ГАИ? 
[11.03.2012]
ГАИшник может проверить документы только при подозрении в правонарушении 
[16.02.2012]
Может ли ГАИ останавливать автомобили на направляющих островках и островках безопасности? 
[17.06.2011]
Гаишные подставы: превышение скорости движения! 
[10.11.2011]
Что будет если вовремя не оспорить и не оплатить штраф ГАИ 
[07.08.2012]
ГАИ переписала под себя 111 Приказ МВД 
[10.11.2011]
Как обжаловать штраф ГАИ?(ВИДЕО) 

Главная » 2012 » Январь » 6 » Госфинуслуг прокомментировал новые корректирующие коэффициенты при расчете страховки ОСАГО
23:23:21
Госфинуслуг прокомментировал новые корректирующие коэффициенты при расчете страховки ОСАГО

Госфинуслуг опубликовал новые корректирующие коэффициенты при страховании гражданско-правовой ответственности автомобилистов

Госфинуслуг принято распоряжение № 708 "О внесении изменений в корректирующие коэффициенты и их размеры, утвержденные распоряжением Госфинуслуг от 09.07.2010 г. № 566". Новые коэффициенты зарегистрированы Министерством юстиции 15 декабря 2011 года.


Этим распоряжением корректирующие коэффициенты, которые определяют размеры страховых платежей по договорам обязательного страхования гражданско-правовой ответственности владельцев наземных транспортных средств, были приведены в соответствие с Законом Украины от 17.02.2011 г. № 3045 - VI "О внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины относительно дорожно-транспортных происшествий и выплаты страхового возмещения", сообщает Лига 

В соответствии с Законом Украины "Об обязательном страховании гражданско-правовой ответственности владельцев наземных транспортных средств" корректирующие коэффициенты и их размеры утверждаются по предложению Моторного (транспортного) страхового бюро Украины (МТСБУ).

Как сообщает Госфинуслуг, ею были проработаны предложения МТСБУ и, с целью недопущения возможного роста стоимости полиса, установлены корректирующие коэффициенты в пределах действующих значений. Установленные диапазоны размеров корректирующих коэффициентов предоставляют возможность страховщику избирать для заключения договоров значения коэффициентов без угрозы для платежеспособности, а у граждан есть возможность избирать страховщика, который предложит наиболее приемлемую для него стоимость страховой услуги.

Текст распоряжения мы публикуем ниже.



   

ДЕРЖАВНА КОМІСІЯ З РЕГУЛЮВАННЯ РИНКІВ ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

28.11.2011

м. Київ

N 708

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
15 грудня 2011 р. за N 1443/20181

Про внесення змін до Коригуючих коефіцієнтів та їх розмірів, затверджених розпорядженням Держфінпослуг від 09.07.2010 N 566

Відповідно до пункту 2 розділу I Закону України від 17.02.2011 N 3045-VI "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо дорожньо-транспортних пригод та виплати страхового відшкодування" та підпункту 59 пункту 4 Положення про Державну комісію з регулювання ринків фінансових послуг України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2010 N 157 , Державна комісія з регулювання ринків фінансових послуг України

ПОСТАНОВИЛА:

1. Унести зміни до Коригуючих коефіцієнтів та їх розмірів, затверджених розпорядженням Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 09.07.2010 N 566 , зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 16.08.2010 за N 689/17984, виклавши їх у новій редакції, що додаються.

2. Департаменту стандартів регулювання та нагляду за фінансовими установами разом з департаментом юридичного забезпечення подати це розпорядження до Міністерства юстиції України для державної реєстрації.

3. Відділу зв'язків з державними органами, громадськістю та протоколу департаменту організаційно-аналітичного, документального та кадрового забезпечення забезпечити розміщення цього розпорядження на офіційному сайті Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України в мережі Інтернет після його державної реєстрації.

4. Це розпорядження набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника Голови відповідно до розподілу обов'язків.

В. о. Голови Комісії

А. Литвин

ПОГОДЖЕНО:

Заступник Голови -
Голова ліквідаційної комісії
Державного комітету України
з питань регуляторної політики
та підприємництва

С. Свищева

Коригуючі коефіцієнти та їхні розміри

Тип коригуючого коефіцієнта залежно від

Розмір коригуючого коефіцієнта

I. Типу транспортного засобу (К1)

1. Легковий автомобіль

1) до 1600 кубічних сантиметрів

1

2) 1601 - 2000 кубічних сантиметрів

1,14

3) 2001 - 3000 кубічних сантиметрів

1,18

4) понад 3000 кубічних сантиметрів

1,82

2. Причепи до легкових автомобілів

0,34

3. Автобуси з кількістю місць для сидіння

1) до 20 осіб (включно)

2,55

2) понад 20 осіб

3

4. Вантажні автомобілі вантажопідйомністю

1) до 2 тонн (включно)

2

2) понад 2 тонни

2,18

5. Причепи до вантажних автомобілів

0,5

6. Мотоцикли та моторолери

1) до 300 кубічних сантиметрів (включно)

0,34

2) понад 300 кубічних сантиметрів

0,68

II. Місця реєстрації транспортного засобу (К2)

1) місто Київ

3,2 - 4,8

2) міста Бориспіль, Боярка, Бровари, Васильків, Вишгород, Вишневе, Ірпінь

1 - 2,5

3) міста з населенням понад 1 мільйон осіб

2,3 - 3,5

4) міста з населенням від 500 тисяч до 1 мільйона осіб

1,8 - 2,8

5) міста з населенням від 100 тисяч до 500 тисяч осіб

1,3 - 2,5

6) населені пункти з населенням менше 100 тисяч осіб

1 - 1,6

7) для транспортних засобів, які зареєстровані в інших країнах

2 - 4

III. Сфери використання транспортного засобу (К3)

1) легковий автомобіль (крім таксі), мотоцикл, моторолер, який використовується фізичною особою

1

2) легковий автомобіль (крім таксі), мотоцикл, моторолер, який використовується юридичною особою

1,1 - 1,4

3) вантажні автомобілі, автобуси, причепи до вантажних та легкових автомобілів

1

4) легковий автомобіль або автобус з кількістю місць для сидіння до 20, який використовується фізичною особою для надання послуг із перевезення пасажирів і вантажів автомобільним транспортом загального користування або для надання послуг із перевезення пасажирів та їх багажу на таксі

1,1 - 1,4

5) легковий автомобіль або автобус з кількістю місць для сидіння до 20, який використовується юридичною особою для надання послуг із перевезення пасажирів і вантажів автомобільним транспортом загального користування або для надання послуг із перевезення пасажирів та їх багажу на таксі

1,1 - 1,5

IV. Водійського стажу осіб, допущених до керування забезпеченим транспортним засобом (К4)

1) незалежно від водійського стажу (для страхувальників - фізичних осіб, у тому числі якщо водійський стаж страхувальника - фізичної особи менше 3 років)

1,27 - 1,76

2) 3 роки та більше (для страхувальників - фізичних осіб)

1 - 1,76

3) для юридичних осіб

1,2

V. Періоду використання транспортного засобу (К5)

1) дорівнює строку дії договору

1

2) 6 місяців

0,7

3) 7 місяців

0,75

4) 8 місяців

0,8

5) 9 місяців

0,85

6) 10 місяців

0,9

7) 11 місяців

0,95

VI. Наявності або відсутності у страхувальника (протягом попереднього року) доведених у судовому порядку спроб страхового шахрайства або випадків, що були підставою для пред'явлення регресного позову відповідно до Закону України "Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів" (К6)

1) наявність

2

2) відсутність

1

При розрахунку страхового платежу відповідно до пункту 7.1 статті 7 розділу II Закону України "Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів" обмеження добутку коригуючих коефіцієнтів II, III, IV типів, передбачене пунктом 8 розділу VII Закону України "Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів" , не застосовується.

Заступник Голови Комісії

М. Лутак

Просмотров: 2087 | Добавил: Urri | Теги: Гонфинуслуг, распоряжение, рачет полисов ОСАГО, коеффициенты страхования
...
Статистика
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Новые штрафы ГАИ
радар "Визир" врет
Нет права у ГАИ
Про ГАИ Украины