Четверг, 18.04.2024, 23:17:32
Приветствую Вас Гость | RSS

АвтоПравоUA - Закон на вашей стороне дороги

Поиск по сайту
Наш опрос
Обязан ли водитель передавать свои документы в руки инспектору ГАИ Украины?
Всего ответов: 1699
Войти
Интесные статьи
[01.06.2012]
Как гражданину Украины можно законно ездить на нерастаможенной иномарке 
[02.05.2012]
Инструкция для ГАИ, которую должен знать водитель - 111 приказ МВД 
[02.06.2012]
С 1 июня ввоз автомобилей в Украину осуществляется по новым правилам 
[24.05.2011]
Проверка водителя на алкоголь: тонкости и нюансы 
[12.05.2012]
Что будет если… купить автомобиль-двойник 
[03.04.2012]
Проблемы при временном ввозе автомобиля на таможенную територию Украины 
[30.10.2011]
Когда нужно показывать гаишнику страховку? 
[05.04.2012]
За границу не владельцу автомобиля можно выезжать без временного регистрационного талона 
[11.05.2011]
Можно ли оспорить показания радара ГАИ? 
[11.03.2012]
ГАИшник может проверить документы только при подозрении в правонарушении 
[16.02.2012]
Может ли ГАИ останавливать автомобили на направляющих островках и островках безопасности? 
[17.06.2011]
Гаишные подставы: превышение скорости движения! 
[10.11.2011]
Что будет если вовремя не оспорить и не оплатить штраф ГАИ 
[07.08.2012]
ГАИ переписала под себя 111 Приказ МВД 
[10.11.2011]
Как обжаловать штраф ГАИ?(ВИДЕО) 

Главная » 2011 » Декабрь » 28 » Утверждены новости особенности заключения договоров ОСАГО
22:22:17
Утверждены новости особенности заключения договоров ОСАГО

Утверждено новое Положение об особенностях оформления полисов ОСАГО

Согласно этому Положении при заключении внутреннего договора страхования (то есть такого, который действует исключительно на территории Украины), страховщик самостоятельно устанавливает индивидуальный размер страхового платежа, опираясь на корректирующие коэффициенты.


Страховщик должен удостоверять факт заключения внутреннего договора страхования полисом ОСАГО, образец которого утвержден МТСБУ.

Договор страхования вступает в силу с момента, указанного в полисе.

Кроме того, вместе с полисом ОСАГО бесплатно выдается специальный знак, бланк уведомления о ДТП и перечень уполномоченных представителей страховщика по обработке претензий в Крыму, областях, городах Киеве и Севастополе, сообщает ЛигаЗакон

А вот если транспортное средство подлежит обязательному техническому контролю (например, автомобиль, который используется в коммерческих целях), страховщик потребует протокол проверки технического состояния или талон ТО, срок действия которого не истек.

Текст Постановления мы публикуем ниже: 

ДЕРЖАВНА КОМІСІЯ З РЕГУЛЮВАННЯ РИНКІВ
ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

27.10.2011 N 673

Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
20 грудня 2011 р.
за N 1483/20221


Про затвердження Положення
про особливості укладання договорів
обов'язкового страхування
цивільно-правової відповідальності власників
наземних транспортних засобів


Відповідно до пункту 2 розділу I Закону України
від 17.02.2011 N 3045-VI ( 3045-17 ) "Про внесення змін до деяких
законодавчих актів України щодо дорожньо-транспортних пригод та
виплати страхового відшкодування", пунктів 5, 6 розділу I Закону
України від 05.07.2011 N 3565-VI ( 3565-17 ) "Про внесення змін до
деяких законодавчих актів України щодо усунення надмірного
державного регулювання у сфері автомобільних перевезень" та
пункту 1 частини першої статті 28 Закону України "Про фінансові
послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг"
( 2664-14 ) Державна комісія з регулювання ринків фінансових
послуг України П О С Т А Н О В И Л А:

1. Затвердити Положення про особливості укладання договорів
обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності
власників наземних транспортних засобів, що додається.

2. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження
Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України
від 11.04.2006 N 5619 ( z0515-06 ) "Про затвердження Положення про
особливості укладання договорів обов'язкового страхування
цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних
засобів", зареєстроване в Міністерстві юстиції України 04.05.2006
за N 515/12389.

3. Департаменту стандартів регулювання та нагляду за
фінансовими установами разом з департаментом юридичного
забезпечення подати це розпорядження до Міністерства юстиції
України для державної реєстрації.

4. Відділу зв'язків з державними органами, громадськістю та
протоколу департаменту організаційно-аналітичного, документального
та кадрового забезпечення забезпечити розміщення цього
розпорядження на офіційному сайті Державної комісії з регулювання
ринків фінансових послуг України в мережі Інтернет після його
державної реєстрації.

5. Це розпорядження набирає чинності з дня його офіційного
опублікування.

6. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на
заступника Голови відповідно до розподілу обов'язків.

В.о. Голови Комісії А.Литвин


ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження Державної
комісії з регулювання ринків
фінансових послуг України
27.10.2011 N 673

Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
20 грудня 2011 р.
за N 1483/20221


ПОЛОЖЕННЯ
про особливості укладання договорів
обов'язкового страхування
цивільно-правової відповідальності власників
наземних транспортних засобів


I. Загальні положення

1.1. Це Положення відповідно пункту 2 розділу I Закону
України від 17.02.2011 N 3045-VI ( 3045-17 ) "Про внесення змін до
деяких законодавчих актів України щодо дорожньо-транспортних
пригод та виплати страхового відшкодування" та пунктів 5,
6 розділу I Закону України від 05.07.2011 N 3565-VI ( 3565-17 )
"Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо
усунення надмірного державного регулювання у сфері автомобільних
перевезень" визначає особливості укладання договорів обов'язкового
страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних
транспортних засобів.

1.2. У цьому Положенні наведені нижче терміни вживаються в
такому значенні:
внутрішній договір страхування - договір обов'язкового
страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних
транспортних засобів, який діє виключно на території України;
Уповноважений орган - спеціально уповноважений орган
виконавчої влади у сфері регулювання ринків фінансових послуг.

II. Обов'язки страховика при укладанні
внутрішніх договорів страхування

2.1. При укладанні внутрішнього договору страхування
страховик зобов'язаний дотримуватися такого:
2.1.1. Самостійно встановлювати індивідуальний розмір
страхового платежу шляхом добутку базового платежу та відповідних
коригуючих коефіцієнтів.
При розрахунку страхового платежу застосовуються положення
статті 8, пункту 13.2 статті 13, пунктів 10 та 11-N розділу VII
Закону України "Про обов'язкове страхування цивільно-правової
відповідальності власників наземних транспортних засобів"
( 1961-15 ) (далі - Закон) лише за наявності підтвердних
документів.
2.1.2. Застосовувати коригуючі коефіцієнти відповідно до
схеми застосування коригуючих коефіцієнтів при укладанні договорів
обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності
власників наземних транспортних засобів, наведеної в додатку до
цього Положення.
2.1.3. Посвідчувати факт укладання внутрішнього договору
страхування полісом обов'язкового страхування цивільно-правової
відповідальності власників наземних транспортних засобів, зразок
якого затверджено Уповноваженим органом за поданням Моторного
(транспортного) страхового бюро України (МТСБУ).
2.1.4. Заповнювати поліс обов'язкового страхування
цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних
засобів відповідно до порядку заповнення бланка поліса
обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності
власників наземних транспортних засобів, який встановлюється
МТСБУ.
2.1.5. Договір (поліс) обов'язкового страхування
цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних
засобів набирає чинності з моменту, зазначеного в ньому.
2.1.6. Разом зі страховим полісом безоплатно видати
страхувальнику спеціальний знак, що затверджується Уповноваженим
органом за поданням МТСБУ, бланк повідомлення про
дорожньо-транспортну пригоду встановленого МТСБУ зразка та перелік
представників страховика, уповноважених виконувати функцію такого
страховика щодо опрацювання претензій в Автономній Республіці
Крим, областях, містах Києві та Севастополі.

2.2. При укладанні внутрішнього договору страхування щодо
транспортного засобу, який підлягає обов'язковому технічному
контролю, страховик зобов'язаний також дотримуватися такого:
2.2.1. У разі якщо транспортний засіб підлягає обов'язковому
технічному контролю, внутрішній договір страхування щодо нього
укладати за умови надання страхувальником для огляду страховику
протоколу перевірки технічного стану цього транспортного засобу чи
талона державного технічного огляду, термін дії якого не
закінчився.
2.2.2. Інформація про укладення внутрішнього договору
страхування щодо транспортного засобу, що підлягає обов'язковому
технічному контролю, надається страховиком до єдиної
централізованої бази МТСБУ.

Заступник директора
департаменту стандартів
регулювання та нагляду
за фінансовими установами В.Логвіновський

Протокол засідання Комісії
від 27.10.2011 N 678


Додаток
до Положення про особливості
укладання договорів
обов'язкового страхування
цивільно-правової
відповідальності власників
наземних транспортних
засобів


СХЕМА
застосування коригуючих коефіцієнтів
при укладанні договорів обов'язкового
страхування цивільно-правової відповідальності
власників наземних транспортних засобів

Типи коригуючих коефіцієнтів залежно від
Порядок визначення

I. Типу транспортного засобу
Зазначаються відомості про тип транспортного засобу, вказані у документі про його реєстрацію, а у разі його відсутності або зазначення у ньому іншої класифікації типу транспортного засобу, ніж передбачена законодавством про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, - визначені заводом-виробником або уповноваженою установою

II. Місця реєстрації транспортного засобу
Зазначається місцезнаходження установи, яка зареєструвала транспортний засіб і зазначена в документі про реєстрацію транспортного засобу

III. Сфери використання транспортного засобу
Визначається залежно від сфери використання транспортного засобу

IV. Водійського стажу осіб, допущених до керування забезпеченим транспортним засобом
Водійський стаж визначається як різниця між поточним роком та роком видачі першого посвідчення водія

V. Періоду використання транспортного засобу
За бажанням страхувальника, але не менш як шість календарних місяців

VI. Наявності або відсутності у страхувальника (протягом попереднього року) доведених у судовому порядку спроб страхового шахрайства або випадків, що були підставою для пред'явлення регресного

Просмотров: 1243 | Добавил: Urri | Теги: Положение о порядке выдачи полисов , ГАИ Украина, коэффициенты страхования, МТСБУ
...
Статистика
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Новые штрафы ГАИ
радар "Визир" врет
Нет права у ГАИ
Про ГАИ Украины